Simpa
Kaikki alkoi siitä kun menin naimisiin. Vaimollani oli ennestään aikuinen tytär, josta siis tuli minun tytärpuoleni. Sitten vanha isäni tuli meille kylään, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Joten tytärpuolestani tuli silloin minun äitipuoleni.

- Saimme vaimoni kanssa pojan. Koska poika on tietenkin tytärpuoleni velipuoli, hänestä tuli automaattisesti isäni lanko, vaimon veli siis, jos puolikkaat jätetään pois laskuista. Koska poikamme on äitipuoleni veli, hän on samalla minun enoni.

- Isäni ja tämän uusi vaimo saivat myös pojan. Hän on siten minun veljeni (tarkemmin sanottuna velipuoleni), mutta minä olen samalla hänen isoisänsä, sillä onhan hän tytärpuoleni poika.

- Vaimoni on nyt minulle mummo, koska hän on äitipuoleni äiti. Eli käännettynä: minä olen oman vaimoni lapsenlapsi! Kun otetaan huomioon että minä olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös oman itseni isoisä! Siksi ahdistaa. Voisiko tohtori mitenkään auttaa?